Spring naar inhoud

Vraag over een parkeergarage?

Kies een categorie

Resultaten gevonden voor: ''

Veelgestelde vragen

Algemeen

Informatie zoals openingstijden, adresgegevens, tarieven staan op de pagina van de betreffende parkeergarage.  

Onze parkeergarages zijn volledig cashless, dat wil zeggen u kunt niet contant betalen. Wel kunt u betalen met bankpas (Maestro, V-pay) en creditcard (Mastercard, Visa)

Ja, vanaf het moment van binnenrijden bent u parkeergeld verschuldigd. Vóór het uitrijden dient u uw parkeerbewijs af te rekenen. 

U kunt bij de betaalautomaat in de parkeergarage uw kenteken invoeren en daarna het verschuldigde parkeergeld voldoen. Bij de uitrit wordt uw kenteken herkend en kunt u uitrijden. Hebt u hulp nodig? Maak dan gebruik van de intercomknop op de betaalautomaat.

Jazeker, in al onze parkeergarages zijn laadpunten aanwezig voor elektrische voertuigen.

Op de betaalautomaat of bij de uitrit kunt u tijdens de betaling, via de knop 'Kwitantie' een betaalbewijs printen.

Is dit niet gelukt? Stuur ons dan binnen 24 uur na vertrek een bericht via het contactformulier op deze site met een afbeelding van de kortparkeerkaart of het betalingsbewijs van de bank.

Doet u dit niet binnen 24 uur na vertrek uit de garage, dan kunnen wij u helaas geen meer kwitantie verstrekken. 

Ons dagtarief is goed voor 24 uur parkeren. Rijdt u om 13:00 uur in, geldt het maximale dagtarief tot 13:00 uur de volgende dag.

Het is op dit moment niet mogelijk een parkeerplaats te reserveren.

U kunt een restitutie via het contactformulier aanvragen. 

U kunt ons bereiken via het contactformulier

Hebt u een vraag over parkeergarage Forum, dan belt u met 088-5421300.

Hebt u een vraag over de parkeergarages Boterdiep, Circus, Damsterdiep, Euroborg of Station Europapark, dan belt u met 085-0499899.

Abonnementen

Het aanbod verschilt per parkeergarage. U kunt op de pagina 

Abonnementen

Abonnementen

De abonnementen verschillen per garage. Op de overzichtspagina van alle parkeergarages vindt u het actuele aanbod per garage.

Met een abonnement kunt u binnen de tijden waarvoor het abonnement geldig is, parkeren in de garage. In- en uitrijden gaat op kenteken of door het aanbieden van uw toegangspas. Het is mogelijk om buiten de tijden waarvoor uw abonnement geldig is van de garage gebruik te maken. U betaalt dan het parkeertarief voor deze extra tijd bij de betaalautomaat of de uitrit.

U kunt uw abonnement online aanvragen via de aanvraagknop op de pagina van de betreffende garage.

De minimale contractduur is 3 maanden.

U vraagt een nieuwe pas aan via het contactformulier. Voor deze nieuwe pas worden administratiekosten in rekening gebracht.

U vraagt een nieuwe pas aan via het contactformulier. Voor deze nieuwe pas worden administratiekosten in rekening gebracht.

Nee, er zijn geen vaste parkeerplekken. Met een abonnement hebt u recht op een willekeurige plek in de garage.

Nee, dat is niet mogelijk.

Opzeggen doet u via het contactformulier.

Er geldt een opzegtermijn van 1 maand.